7 Kasım 2010 Pazar

Kaçmak bu olsa gerek !! Bunu hissettim..

     
      Kaçıyordum , neyden kimden bilmeden hemde.... Aslında çok basit kimden kaçtığımı çokta iyi biliyorum. İki kadından kaçıyorum. Biri eşim Neşe'm, diğeri Özge ; karımı aldattığım kadın yeni sebeblerim var sanırım. O'nun yüzünden kaçıyorum . İstanbul'dayım bir kaç gün önce yaşandı bu olaylar ama karıma anlatana kadar birşeyleri çok zorlandım. İstanbul'a gitmem gerektiğini söyledim. Kendisine büyük bir iş aldığımı , Organizasyonun büyüklüğünden bahsettim. Organizasyon çok büyük. Otomobil firmasının tanıtımı  yapılacak ve çok işim olacak uluslar arası basın yerel basından çok insan gelecek ... Çokta özledim ve bu sayede burada affettirmem gerektiğini düşündüm. Hediyelerim hazır gideceğim günü bekliyorum. Özge arayıp duruyor halimi hatrımı soruyor ve görüşmek istediğini belirtiyor bana.Geceyi unutmamış, unutamamış ve  seni istiyorum, senin kollarında olmak istiyorum diyor. Bu konuda ne yapacağımı bilemiyorum görmelimiyim görmemelimiyim.Çelişkiler içersindeyim... Bu yüzden kaçtım ya zaten evimden..

          Bu işim daha uzun mu sürecek bilmiyorum. İstanbul da çok kalmak istemiyorum hemen İzmir'e evime karıma dönme'nin peşindeyim. Özledim tenini, kokusunu ,saçlarını, bana bakışlarını özledim. Yatağını ve onunla sevişmeyi özledim. Bu  kadar onu isteyeceğimi arzulayacağımı düşünmedim, düşünmemiştim sanki yeni evli bir erkek gibi hissediyorum.Nasıl bir psikolojiye sahibim şuan anlamıyorumda. Aldatınca böyle mi oluyor erkek bilmiyorum. Bunu bizim erkeklere sormak lazım. Emrah'ı arar sorarım bakalım ne diyecek bana ...
Emrah aradım , liseli ergen gibi davranmayı bırak ve gel yanıma dedi konuşmamız lazım dedi ..
Yarın İstanbula geliyormuş oda bakalım ne diyecek bana neler anlatacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder